marți, 26 octombrie 2021

Scrisoare Pentru Fiica Mea

Draga mea fiică Te-am privit în această seară radiind de frumusețe în oglindă. Sentimente si ganduri pentru fiica mea.


La Multi Ani Happy Birthday Messages Birthday Wishes Happy Birthday In Spanish

Cuvinte de iubire pentru fiica mea.

Scrisoare pentru fiica mea. Flori Bălănescu Nu-ți scriu un testament. La început eram cu gândul că în calitate de mamă ar trebui să umplu această scrisoare cu sfaturi despre cum fiica să-şi trăiască viaţa pentru a nu ajunge la regretele pe care le am eu. Astăzi faci 8 ani eşti aproape om mare poţi.

Poate va dura puțin până să îl găsești ori poate va dura prea mult pentru cât poți suporta la vremea aceea dar până vei face asta amintește-ți să spui NU clar și răspicat la orice nu ți se potrivește la orice simți că va fi străin de tine. Dacă viața ta ar depinde de dragostea pe care ți-o portai fi nemuritoare httpadfly1SnFSK. Nu ti-am scris de mult desi in fiecare seara cand te pun in patut iti scriu in spatiul sufletului tau sute de scrisori pline de iubire.

Celei care s-a schimbat de când e mamă 25 Noiembrie 2021 Visam oare că va veni un moment când va fi mai ușor cu copiii. Si vreau sa va spun ca am gasit in cuvintele dvs tot ce simt pentru fetita mea. Pentru fiica sa care va crește și care într-o zi nu se va mai considera la fel de frumoasă o mamă redactează o scrisoare emoționantă.

Și o noua călătorie. Îţi scriu pentru mine mai mult nu pentru tine şi recunosc asta. Îţi scriu pentru mine mai mult nu pentru tine şi recunosc asta.

Fiica mea Ieri parcă erai cât o buburuză. Draga mea Ariana Nu te grabi sa cresti nu iti dori cu nerabdare sa sari peste unele etape din viata ta pentru ca graba nu duce la nimic bun. Cum recunosc că te-am născut pentru mine nu pentru tine.

Dorința mea pentru tine e ca lumea în care trăim să devină un loc așa cum îți imaginezi tu că ar trebui să fie un loc în care toți oamenii sunt mai generoși mai blânzi mai iubitori și să aibă mai multă grijă de natură și animăluțe lucruri pe care tu le prețuiești atât de. Nu ale mele. Iubito Ai aproape 7 luni de acum si timpul zboara langa tine.

La Scrisoare pentru fiica mea. Scrisoare catre fiica mea unde las o emotie de primavara parfumata si joviala colorata si vie. Scrisoare pentru fiica mea.

Mi-ai tinut degetul cu mana ta micuta si mi-ai zambit. 23 Noiembrie 2021 28 Martie 2013 publicat în Familie 305 share-uri. Ai crescut nu mai ești o puștoaică care așteaptă să-i crească dinții.

Observ cu emotie si raze de melancolie cum pe zi ce trece te schimbi din ce in ce mai mult. Trecutul e dus şi putem doar să învăţăm din el dar fără să trăim în el din amintiri. De când s-a născut fiica mea am simţit cum zboară timpul.

Amintirea acelui moment s-a intiparit in inima mea pentru tot. Scrisoare pentru fiica mea. Multumesc pentru ca ati reusit prin cuvintele dvs sa-mi bucurati sufletul.

Scrisoare catre fiica mea. Aș vrea ca atunci când te vei face mare să poți citi această scrisoare și să te recunoști în acea femeie puternică și frumoasă de care eu voi fi atât de mândră. Imi amintesc cum te-am tinut in brate pentru prima oara.

Scrisoare pentru fiică-mea. Ştiu că cele spuse de părinţi trec de multe ori pe lângă noi. Nu vreau decât să-ți cer iertare și să te rog să duci tu la capăt ce nu am fost eu în stare să termin.

Replicile tale ma lasă des fără cuvinte felul in care interpretezi viața oamenii întâmplările de zi cu zi ma fac sa-mi dau seama ca povestea lui Anais copil mic se încheie încet încet. Draga mea fiică îmi amintesc când te-ai născut erai un pui de om. Draga mea Au trecut nouă ani și câteva luni de când faci parte din viața mea și cred că e momentul să-ți las un testament scris al sentimentelor mele.

Trăieşte clipa epuizeaz-o ia tot ce e omeneşte posibil din ea. E un gest profund egoist să aduci pe cineva pe lume şi cum ajunge el să fie răstălmăcit în culmea altruismului eu. Nu căuta iubirea cu disperare căci așa nu vei găsi decât iluzie și dezamăgire.

M-a emotionat foarte mult. Și pentru că ai crescut sufletul mi-a dictat următoarele rânduri. Se spune că un copil va fi așa cum se simte mama în sarcină așa că pun aici să nu care cumva să uit cu toate că așa ceva nu se uită.

Scrisoare către fiica mea. Şi nu vreau să îl pierd alergând după culoarea perfectă de ruj. Scrisoare catre fiica mea.

Scrisoare pentru fiica mea. Viitorul îl putem influenţa puţin dar nici acolo nu e. E un gest profund egoist să aduci pe cineva pe lume şi cum ajunge el să fie răstălmăcit în culmea altruismului eu încă nu pricep.

Lectii pentru viata. Cum recunosc că te-am născut pentru mine nu pentru tine. Draga mea Alesia În fiecare an de ziua ta am la fel de multe emoții ca și în ziua în care te-am adus pe lume.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Dar până acolo este o călătorie. Pentru mamele care au în minte gândul că vreau să trimit o scrisoare către fiica mea de ziua ei am pregătit mai jos o mini listă cu mai multe mesaje plinde de iubire.

M-am gândit să-i scriu scrisoare fiicei mele. La demonstrațiile din Piața Universității ianuarie 2012. Stii florile sunt cea mai usoara forma de a-mi exprima iubirea fata tine pentru ca asemeni lor infrumusetezi totul in jurul tau si pana si cel mai mohorat om care te vede se lumineaza si faci asta de cand erai mica mica rau.

Tu micuta mea erai atat de mica si fragila. Scrisoare către fiica mea Draga mea Minune de Vis Draga mea viața fiecărui om este o poveste scrisă de degetele lui DumnezeuFii îndrăzneață fii curajoasă și crede în puterea viselor tale visurile care strălucesc ca stelele în ochii tăi frumoși îți vor lumina întotdeauna calea. Draga mea femeie în devenire Pe drumul tău vei întâmpina dificultăți încă de dinainte să te hotărăști să mergi pe el.

Scuze pentru greselile de ortografie P in ziua in care l-am facut nu eram intr-o stare prea buna. Unele momente prin care vei trece vor veni inevitabil la pachet cu tristete. Să-ți construiești singură lumea în.

Pentru noi vei fi întotdeauna Katy mic pentru ceilați poate că vei fi doar Katarina. Pentru mulţi sunt un nimeni dar am fost sunt şi voi fi întotdeauna cineva pentru fiica mea. Martie 20 2013 de CR.

Scrisoare pentru fiica mea. Am vrut sa il ster. Bineinteles ca lacrimile nu se mai opreau dupa ce am citit aceasta minunata scrisoare dar sunt mamica iar fetita mea implineste maine 18 ani.

Scumpa mea fiica Parca ieri ai venit pe lume. Nu văd cum aș putea. Prezentul e tot ce avem.

Scrisoare către fiica mea. Scrisoare pentru fiica mea. Știi că nu las să treacă nicio zi în care să-ți spun Te iubesc pentru că așa.


Pt Baiatul Meu My Children Quotes Faith Quotes Cool Words


Cea Mai Controversată Scrisoare A Unei Mame Către Fiica De 15 Ani Peste 3 Ani Te Pot Alunga De Acasă De Ce I A Scris Asta Citește Book Cover Cover Books


Pin On Pentru Prințesă Mea


Pensiunea Sub Cetate La Matei Str Principala Nr 480 Oncesti 2019 Mommy Quotes Book Quotes Inspirational Quotes


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vrei sa fii milionar intrebari joc Fii milionar

Vrei Sa Fii Milionar - 3 Mai 2014 - Prima TV - YouTube youtube.com milionar vrei fii VREI SA FII MILIONAR - JOCU...