duminică, 28 noiembrie 2021

Scrisoare Pentru Doamna Invatatoare De Multumire

Am avut ocazia să o citesc și pentru că m-a impresionat doresc să o împărtășesc cu voi. Pentru că numele primului dascal nu-l poți uita niciodată.


Scrisoare Cadou Pentru Doamna Educatoare Papirus In Sticla Model 1 Emag Ro

Vă mulțumim pentru tot dragă doamnă învățătoare.

Scrisoare pentru doamna invatatoare de multumire. Nu cred pentru ca am avut o invatatoare care in clasele primare s-a tinut cu orice pret sa aiba niste elevi buni care stiu sa scrie corect. Urari pentru doamna invatatoare de sfarsit de an updated. Mulțumirile sunt diferite în funcție de destinatar și de ocazie.

Draga doamna invatatoare Va multumesc pentru acesti 4 ani de scoala minunati alaturi de dumneavoastraati fost ca a doua mama pentru mineba chiar ati fost prima care mi-ati pus stilou in mana ma-ti invat sa citesccand aveam o nelamurire erati prima la care apelamAcum noi plecam in clasa a-5 unde nu o s-a mai avem parte de asa persoane rabdatoare si iubitoare ca dumneavoastra. Ma bucur ca mai intalnesc pe cineva care a vazut in Marieta Boros ceea ce am vazut eu. La plecare mama acestuia a ținut să îi mulțumească învățătoarei de doar 24 de ani pentru tot ceea ce a făcut în acest an școlar iar într-o scrisoare pe care i-o adresează vorbește despre un dascăl minunat iubitor care nu renunță niciodată și care.

Alcatuiti o scrisoare de multumire doamnei invatatoare - 998978 Draga doamna invatatoare Cu sinceritate incep sa va spun ca va multumesc pentru cei 4 ani minunati alaturi de dumneavoastraM-ati invatat multe lucruri pe care eu nu le-am stiut pana acumM-ati invatat sa citesc sa scriu sa adun sa scad si multe alte lucruriO sa ramaneti mereu in inima mea ca cea mai buna. Există lucruri care nu se uită niciodată în viață. Nu degeaba de multe ori parola care se cere pe internet este numele primului dascal.

In modelele pe care le-am pregatit pentru dumneavoastra veti mai gasi si alte situatii care impun o corespondenta prin care sa spuneti multumesc. Bucura-te doamna invatatoare de Pastele ce urmeaza si de toate zilele ce le traiesti in libertate pentru ca o ai dar nu o meriti. Mai tin minte prima mea zi de scoala cand scoala cu ale ei invataturi ne-a primit cu portile largi deschise.

Doamna învãtãtoare a fost nu numai pentru copilul meu dar si pentru ceilalti elevi ca o mamã calmã si blândã care nu numai cã le-a pus stiloul pentru prima datã în mânã ci le-a transmis valori umane i-a încurajat si le-a fost alãturi în momentele mai putin bune. Trebuie să menționez că prima care m-a descoperit a fost doamna Sorina Bloj care prin anii 1994-1995 a venit la noi acasă să facă un reportaj despre băiatul meu Crișan Vasile care este sculptor și cântă la fluier frunză tulnic tilincă și caval instrumente pe care și le-a confecționat singur. Scrisoare catre doamna mea invatatoare.

La finalul clasei a 4-a doamna învățătoare de care vorbea colega mea a transmis elevilor săi gândurile și urările sale printr-o scrisoare scrisă de mână și nu redactată la calculator. Trimite acum mesaje felicitari si ganduri frumoase pentru invatatoarea ta. O scrisoare de mulțumire celei mai importante femei din viața mea mama.

Scrisoare pentru doamna invatatoare. La mulţi ani dragi profesori. Mesaj de multumire ptr d na invatatoare bine ai venit in colectia de mesaje mesaj de multumire ptr d na invatatoare.

Doamna invatatoare in acest 1 an pentru ca eu in clasa 1 am avut o alta doamna invatatoare dar cu aceasta doamna invatatoare ma cheama Tapanov Nicoleta imi place de doamna invatatoare care a venit in a 2 si na vom fii cu ea pana in a 4 si imi place foarte mult de ea este facuta ca sa fie profesoara va multumesc si sa continuam pana in a 4 caci din a 4 in colo ne vom desparti si eu. Mulțumesc doamna educatoare pentru zâmbetul cu care întâmpini copiii pentru ca ai încredere in ei chiar si atunci cand ei nu au. Elevii clasei a IV-a C în semn de respect si recunostintã au scris câteva cuvinte pentru Rodica Sãvutã.

Si totusi am incercat sa transpun in putine cuvinte admiratia pe care o am pentru ea. Nu as avea timp si nici spatiu sã enumãr lucrurile bune pe care le-a fãcut de-a lungul carierei de aceea voi spune doar vã multumim doamna învãtãtoare a spus Rozina Paraschiv. Alcatuiti o scrisoare de multumire doamnei invatatoare 998978 draga doamna invatatoare cu sinceritate incep sa va spun ca va multumesc pentru cei 4 ani minunati alaturi de dumneavoastram ati invatat multe lucruri pe care eu nu le am stiut pana acumm ati invatat sa citesc sa scriu sa adun sa scad si multe alte lucrurio sa ramaneti mereu in inima.

Doamna invatatoare pur si simplu reflectam la cat de norocos sunt sa invat de la oameni ca dumneavoastra. Am facut vreo greseala gramaticala doamna R. Relațiile cu cei dragi părinții prietenii sugerează involuntar cuvinte sincere și calde de recunoștință.

Întrebat fiind de către doamna Sorina de unde a dobândit talentul de a. Învăţătorul este cel care pune temelia cunoaşterii şi îi ajută pe copii să facă primii paşi în dezvoltarea lor intelectuală şi morală. Mai întâi de toate permite-mi să îți spun că mă situez dincolo de noroc pentru faptul că te am ca mamă.

Mar 2 f5574a87f2 la rândul lor elevii doamnei învățătoare i au mulțumit acesteia pentru implicare și dedicarea sa în cei cinci ani. Mesaje de multumire pentru doamna invatatoare. Dificultățile apar cel mai adesea atunci când trebuie să vă exprimați mulțumirea pentru colegi șef sau.

Am fost binecuvântată să cresc alături de cea mai uimitoare persoană pe care am cunoscut-o vreodată. Au și complimente pentru doamna mesaje care o fac să. Aceasta scrisoare o scriu din inima.

Doamna profesoară să aveţi parte de toată căldură omenirii un ocean de sănătate şi toate florile lumii adunate în cel mai frumos buchet. Ești blândă drăguță și frumoasă. Scrisoare catre doamna Invatatoare.

Urări și mesaje de felicitare pentru profesori. Mai sunt cateva zile si anul scolar se va sfarsi mereu ma voi gandi cu drag la doamna mea invatatoare. Mulțumesc doamna educatoare pentru zâmbetul cu care întâmpini copiii pentru ca ai încredere in ei chiar si atunci cand ei nu au.

M-ati incurajat atunci cand aveam nevoie de asta. Doamna invatatoare in primele mele randuri de scrisoare va salut doamna invatatoare. Da doamna Marieta Boros merita mai mult pentu cat s-a implicat pentru tot efortul.

Mesaje de mulțumire pentru binele făcut. Doamna invatatoare vreau sa va multumesc pentru toate lucrurile bune pe care le am invatat de la dumneavostra. Va ofera o varietate de mesaje de dragoste mesaje noapte buna.

Patru ani au zburat ca nişte clipeAu fost cei mai frumoşi ani în care copilăria cu toate bucuriile ei s-a împletit cu lucrurile noi şi serioase de la şcoalăO mână călăuzitoare cea a doamnei învăţătoare le-a fost permanent alături pentru a rotunji împreună cifrele şi literele lăsându-le libere să alcătuiască răspunsurile pe care le vor da vieţii de acum încolo. Vă aduc cuvinte de mulţumire pentru munca imensă şi răbdarea pe care o depuneţi în. Într-adevăr pentru cei mai mulţi dintre noi figura învăţătoarei rămâne întipărită în minte ca o amintire caldă şi frumoasă menită parcă să ne ajute.

Doamna Invatatoare Mesaje De Multumire Pentru Educatoar. Lista de mai sus poate continua cu cel putin inca 100 de motive pentru trimiterea unei scrisori de multumire. Și cum ai putea să-l uiți.


Scrisoarea Unei Invățătoare Către Elevii Săi


Sustin Educatia Scrisoare De Multumire Din Partea Doamnei Invatatoare Moca Elena Si A Clasei I A B Facebook


Scrisoare Cadou Craciun Pentru Doamna Educatoare Papirus In Sticla Emag Ro


Pedeapsă Ficat Fondator Scrisoare Pentru Doamna Profesoara De Romana Fun4all Ny Org


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vrei sa fii milionar intrebari joc Fii milionar

Vrei Sa Fii Milionar - 3 Mai 2014 - Prima TV - YouTube youtube.com milionar vrei fii VREI SA FII MILIONAR - JOCU...